Lieve Mam

  • Sandra

    Lieve Mam het is nu alweer 9 weken geleden dat je ons verliet, het lijkt vanaf de buitenwereld allemaal alweer normaal, de wereld draait gewoon door, terwijl mijn wereld van binnen gestopt is, ik mis je zo ontzettend, de dingetjes die we tegen elkaar zeiden, we hoefden alleen maar naar elkaar te kijken en we begrepen elkaar.

    Mam je zei toen wel eens, “ik word niet oud” en je heb nog gelijk gekregen ook

    want wat is nou 56 jaar niets toch?

    Hopelijk komt de steen nu gauw, ben gister nog bij je geweest bij het graf, lag er allemaal nog keurig bij, en dat weet je mam wij houden allemaal van netjes.

    Dag lieve Mam, ik hou van je

    Liefs Sandra

  • Gré

    hallo Sandra,

    Ja, 56 jaar is eigenlijk nog best jong,

    maar al worden onze mama,s 100, missen kan je ze nooit!

    En inderdaad buiten ons om gaat alles gewoon door.

    Maar weet je Sandra, toen wij nog niks verloren hadden gingen we toch ook gewoon door, terwijl ook toen moeders stierven en hun allesie in grote eenzaamheid achterlieten.

    Ja meid, pas als ze er niet meer zijn, weten wij hoe het voelt.

    Dat jou moeder trots op jou is, dat is zeker!

    Koester de fijne momenten maar, en misschien heb je nog wel een lekker warm vest van je mama?

    Dat voelt zo goed, en je haalt haar zo lekker dicht bij je.

    Ik mocht ook niet zo heel lang mijn moedertje houden, maar nu nog jaaaren later,

    knuffel ik haar nog regelmatig in gedachten.

    Wat moeten wij eigenlijk blij zijn, om zoveel van ons moedertje tehouden.

    Dat is immers waar het in het leven om draait…. Moederliefde!

    Als je het even niet trekt, schrijf het dan maar van je af, en hier is altijd wel een lotgenoot die jou het beste begrijpt.

    heel veel sterkte!

    liefs Gré

  • patricia muller

    lieve sandra

    o meis ik weet wat je voelt,ik ben mijn moeder nu 1.5 jaar kwijt op een leeftijd van 59 jaar.

    en dat is ook nog helemaal niet oud.

    ik mis haar elke dag en ik wil je niet ontmoedige maar het gaat denk ik nooit meer over.

    het is en het blijft altijd je moeder, en we kunnen nog niet leven zonder haar(ik niet)

    het is goed om het van je af teschrijven en brieven tot haar terichten.

    ze is bij je dat weet ik zeker.

    heel veel sterkte en je mag me altijd buiten het prikbord mailen hoor.

    dikke kus Patricia Muller