Dolly Parton

  • freakylady67

    zondag 18 maart gaan Petra (oudere zus van Annelies) en Angelique (dochter van Annelies) en ik naar een concert van Dolly Parton. dit omdat het bij ons thuis counrty en western met de paplepel is ingegoten. Annelies en Petra waren de grootste fans en hebben ooit gezegt als Dolly komt gaan we he Pet…. ja ow ik ga ook dan wel mee. ja zo'n wereldster kwam naar Nederland maar onze zus Lies mag het niet meer mee maken toch nemen we haar ik gedachte mee. het is eigenlijk wel dubbel he. we missen haar nog elke dag ze zeggen dat de pijn minder moet worden, maar ik merk er niets van de pijn is nog even heftig, die beelden in het ziekenhuis van de laatste minuten met haar, het uitvallen van de levensfunctie's en dan de dienst vanuit huis al die witte ballonnen die weg vlogen, dit jaar zou ze 45 jaar geworden zijn.

    ja lieve lies

    ik snap er nog steeds niets van maar ik moet me er bij neer leggen, dat je nooit meer terug komt.

    ik heb nog een mooi afrikaans spreekwoord gevonden en wil deze met jullie delen:

    Als een mens sterft, brandt er een bibliotheek af.

  • anke

    Nee daar kan je je ongetwijfeld ook niet bij neerleggen,

    44 jaar is veel te jong.

    Ik wens jullie heel veel plezier , als is het dan voor jullie een dubbel gevoel.

    groetjes Anke

  • nel

    heel veel sterkte vandaag zal een hele moeilijke dag zijn voor jullie

    groetjes een buurvrouw van lies