voor Gré

  • mixie

    Hallo Gré,

    Je vroeg me hoe mn dochter heet, misschien een idee om eerst wat meer berichtjes en reacties van mij te lezen? als je daarna nog vragen hebt kan ik die natuurlik altijd nog beantwoorden maar dan weet je al wat meer.

    mijn dochter is verongelukt door metro ongeval en ik woon nu samen met mijn 12 jarige andere dochter een kanjer van een meid op wie ik hartstikke trots ben.

    mede omdat ik voor haar een zo goed mogenlijke opvoeding wil ook betreft onze rouwverwerking ben ik op dit prikbord gaan schrijven en zoek ik op internet, naar vergelijkbare situaties en informatie.

    Helaas zijn onze wat oudere berichten niet meer te lezen dus is ook mijn verhaal eraf maar ik heb oa gereageert op berichtje van sandra waarom?, voor Derk en 8 maart , als je die gelezen hebt weet je ws weer wat meer, ik wil je langs deze weg ook heel veel sterkte wensen en tot schrijfs, May

  • Gré

    hallo Mixie,

    ik had al wel heel wat berichtjes gelezen zo ook de jouwe, maar ik haalde

    Mixie en May door elkaar.

    groetjes Gré

  • mixie

    O vandaar haha ja maymixie staat in mn email adres ja may is mijn naam en mixie had kim ook in haar email staan en heb ik overgenomen vandaar, groetjes terug