Prik-archief

  • Marry M

    Wat jammer eigenlijk dat je niet meer je oude berichten hier kunt lezen. En domme ik…heb ze nooit opgeslagen. Had er volgens mij honderden en honderden. Ik keek nog wel eens terug om te kijken hoe ik er een jaar geleden voor stond en hoe ik toen dacht en schreef. Het was voor mij een soort dagboek geworden van de laatste 2 jaar en vooral het eerste jaar schreef ik heel veel.

    Mocht je het nog ergens hebben Sander………. heel graag!!!

  • anke

    Marry he,

    Dus dat was toch niet zo gek gevoel van mij.

    Ik heb er toch ook wel een beetje moeite mee, ik heb dat even laten bezinken en dacht ach Anke loop toch niet zo te zwetsen.

    Ik vind je gevoel wel herkenbaar, wat ik er lastig aan vindt is dat er heel veel van mijn best diepe gevoelens op het prikbord staan.

    Tsja.

    Groetjes Anke

  • sarjanny

    Hai Marry en Anke;

    Heel herkenbaar , ook ik las nog wel eens terug…..maar ik heb ze ( denk ik bijna allemaal ) opgeslagen. En dus ook al die lieve reacties van jullie……zo hartverwarmend.

    En inderdaad Anke ……ook veel van mijn diepe innnerlijk staat erop……., maar toen was het goed voor me , en dus voelt het ook nu nog goed . Dat ik in die hele zware en moeilijke tijd zoveel van mezelf heb kunnen laten zien , en met jullie prikkers heb gedeeld , is een groot lichtpunt geweest in een hele donkere periode van m'n leven…………en ik ben blij dat ik ze heb bewaard !!!

    Wie weet heeft Sander ze voor jullie nog ergens ?????? Zou mooi zijn ….

    liefs van mij;

    sarjanny

  • anke

    Wat goed van je Sarjanny,

    Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht ze op te slaan.

    :-(

    anke

  • Fem

    Hi lieve Marry, Anke en Sarjanny,

    Dan ook maar even een reactie van mij. Net als jullie, vind ik het erg jammer dat de oude berichten nergens meer zijn te vinden, want ook ik las regelmatig de berichten terug die ik schreef in tijden dat ik het zwaar had. Gewoon….“domweg” om de fijne reacties van o.a. jullie nog even te lezen…. Die berichtjes deden me dan zo goed en brachten dan af en toe ook weer even het fijne, bijzondere gevoel terug van de ontmoetingen die we mochten hebben. Ik denk daar nog vaak aan terug, met name in tijden dat het even niet zo lekker gaat.

    Dikke knuffels voor jullie,

    Fem x

  • sarjanny

    ach ja…..bewaren…..ik bewaar zoveel….soms veel te veel..Kan dus gewoon heeeeeeel moeilijk afstand doen van iets !!! Wat dat ook mag wezen.

    Soms heel belastend en zwaar….soms, zoals nu , fijn en koester ik de prikberichten !!

    liefs van mij

  • wilma

    Ja lieverds……………….ook ik sluit me aan bij jullie……………….heb ook niks newaard, en las idd wel eens terug……………………nou ja ik denk dan zoals Fem al schreef aan die warme ontmoetingen terug en dan voel ik het weer die hartverwarmenden reacties die ik zowel van jullie als van andere prikkers heb mogen ontvangen……………….slim Sarjanny heel slim……………….

    Knufffffffff voor jullie allen

    Liefs van mij wilma

  • Sander [rouwverwerking]

    Er wordt geen archief bijgehouden van de prikborden, dus ik kan geen oude berichten meer laten zien.

  • anke

    jammer

  • Fem

    Héél jammer…….