vandaag

  • Betty

    Lieverds allemaal,

    Wat heerlijk toch dat dit prikbord hier is he? En dat we alles wat ons overkomt hier gewoon kunne spuien.

    Sunflower, volg nou toch je eigen advies aan mij toe, en ga schrijven! Het werkt echt, geloof het of niet. Weet je, geen enkele psycholoog kan in iemand zijn binnenste kijken, dat kan alleen je zelf. Ik durf nu niet zo vaak in mijn binnenste te kijken, maar dat komt bij stukjes en beetjes wel.

    Zoals iemand hier in een reactie schreef, ik wil dat mijn maatje trots op me is, als hij naar me kijkt. Daar probeer ik me aan te houden.

    Ooit zullen we misschien wel iets moois kunnen maken van dit heftige verdriet, alleen zie ik dat op dit moment niet, maar we habben in ieder geval dit prikbord, waar we samen kunnen zijn. Dat is toch eigenlijk al heel wat.

    Stel je voor wat we vroeger zouden hebben moeten beginnen, toen er nog geen computer was?

    De wandeling naar het postkantoor was achteraf best wel leuk. Alleen niet voor de hond, die kon niet mee, want die is zo oud, dat hij een wandeling van een half uur echt niet haalt.

    groetjes Betty

    ps, ik ben 57 jaar jong

  • Gré

    hallo Betty,

    zie dat je inmiddels weer terug bent van het postkantoor,

    en t,is je mee gevallen.

    wel snel weer gaan, om dat het anders wel een martelgang kan worden.

    hoe oud is jouw hond dat hij/zij niet meer mee kon?

    sorry, als ik jou het gevoel gaf het allemaal in je eentje te moeten klaren.

    nee hoor, laat jou buurvrouw maar goed meedenken in die papieren rompslomp, want er komt waarschijnlijk nog veeeeeel meer van deze onzin.

    en een goeie buur is beter dan een verre prikker.

    zo en nu ga ik een bakje thee zetten.

    maak er wat vandaag wat van, hoe maakt niet meer uit.

    sterkte

    Gré