even voorstellen!

  • Gré

    hallo Prikkers van dit pb,

    wil mij toch even voorstellen, is wel zo netjes.

    ik ben Gré en 62 jaar jong.

    zo heel af en toe heb ik dit pb bezocht, en sinds gisteren een reaktie naar Betty toe geplaatst.

    sinds 30 aug 2006 was ik binnen 4 uur ook een weduwe.

    mijn man en maatje overleed op 64 jarige leeftijd, wel heel plotseling aan een hersenvliesontsteking.

    tot op de dag van vandaag is het voor mij dan ook niet te bevatten.

    de dag voor dit fatale, was het nog een beresterke man met een heerlijke toekomst

    in het vooruitzicht.

    en dan boemmmm weg!

    en ik bleef achter in een gestripte woning, met de erfenis 3 paarden een enorme tuin

    + kinderen/kleinkindren die hun Opa en Papa zo miste.

    en dan (moet) je toch weer verder, daar waar het ophield.

    veel prikken zal ik dan ook niet kunnen.

    maar hoop, dat de bezoekjes aan dit pb tot steun voor jullie en mijzelf zijn.

    heel veel sterkte! allemaal en een warme groet,

    Gré.

  • Sunflower

    Hoi Gré,

    Voor jou ook allereerst mijn condoleances en medeleven na het verlies van je man en maatje.

    Valt niet mee als je op een dergelijke manier afscheid moet nemen van je man/maatje al zal daar w.s nauwelijks sprake van geweest zijn.

    Je schrijft echter wel op een hele mooie en warme manier ook naar Betty toe.

    Hoop dat jij hier ook je stukje kwijt kunt en de steun kunt ervaren die ik hier ook gevonden heb.

    Er zijn momenten van vaak prikken en reageren maar ook vaak genoeg van alleen maar lezen.

    Je merkt vanzelf wel waar je behoefte aan hebt en je je goed bij voelt.

    Wens je veel kracht en sterkte toe!.

    Veel liefs en een dikke knuffel van Sunflower.

  • Gré

    dankjewel Sunflower voor je warme ontvangst,

    doet me heel erg goed.

    liefs!

    Gré

  • wilma

    Gre……………nog mijn innige deelneming met het zo plotselinge verlies van je man, je maatje………………..als je het kan en als je het lukt, schrijf het hier van je af…………….ik heb hier veel steun mogen ervaren…………………veel sterkte

    Liefs van mij wilma

  • Gré

    jij ook bedankt Wilma,

    t,voelt als of ik jullie, al heel lang ken.

    verbonden door verlies.

    liefs Gré