8 maart

  • mixie

    8 maart

    8 maart vrouwendag……………..

    8 maart de dag dat mijn lieve meid een vreselijk ongeluk kreeg…….

    8maart nu weer… 8maart een jaar geleden alweer …… lijkt veel korter…

    8maart ik was vanmorgen voor ik ging werken bij de metro overgang waar het vorig jaar gebeurde… 8 maart alweer… foto van kim opgehangen met rode roos erbij ….op de betonnen paaal waar ze vorig jaar zo ongelukkig tegenaan kwam ….vorig jaar 8 maart.. lievert je liet vandaag de zon zomooi schijnen weet dat we je ontzettend missen en geef me kracht omdoortegaan je zusje heeft me zo nodig maar o wat zwaar leven zondert jou xxxxxxxxxx mamsie

  • anke

    Lieve Mixie.

    We spraken elkaar al heel even buiten het prikbord om.

    Soms weet je gewoon niet wat je kunt zeggen, maar zijn er wel de juiste woorden voor iemand die zijn kind op z on tragische manier verliest?

    Een jaar het is niks in de tijd die je gaat.

    Mixie het was een zonnige dag vandaag , maar dat geldt niet voor iedereen.

    Veel sterkte , vooral met het herleven van de dag van vandaag.

    liefs anke

  • gerda

    Lieverd, ik hoop dat je deze dag niet alleen bent geweest. Ik weet hoe het voelt, mijn zoon Andreas is op 4 mei 2005 overleden aan een hersenbloeding, nu dus 22 maanden geleden. Je probeert een weg te zoeken, de oude is afgesneden, geblokkeerd.. Zoveel verdriet is niet te bevatten. Mail me gerust, als je er behoefte aan hebt, ik zal je zeker antwoorden. Heb moed, ik ben in gedachten bij je en steek een kaars voor je meisje aan. Liefs, Gerda

  • petra

    lieve Mixie…..

    ik voel met je mee, heeeeeeel veel sterkte en kracht en ik spreek je gauw…liefs en een warme knuffel petra.

  • mixie

    Bedankt voor jullie reacties, en ehhhh mailen lukt effe niet alleen als ik er eerst eentje van jullie krijg zoals van Ank kan ik terugmailen maar mailen vanuit hier mislukt steeds.

    En ik was gister gelukkig niet alleen ben 's morgens eerst naar de metro overgang geweest waar het gebeurde samen met een vriendin, kims foto daar opgeplakt en een mooie roos neergezet, samen met een vriendin, daarna ergens even een bakkie koffie gedronken en daarna gaan werken.

    Na mn werk nog naar een receptie geweest waar ik allemaal mensen tegenkwam die Kimberley hebben gekent en ook wisten welke dag het was, vrouwendag heeft een nog diepere betekenis gekregen gaven zei aan en Kim had vor een zonnetje gezorgt.

    Vanaf nu gaan de dagen van vorig jaar weer door mn hoofd alsof ik een film bekijk, maar helaas dan wel een medische thriller…. Kim heeft nog 8 dagen in coma gelegen en is 15 maart overleden,

    We staan nog maar aan het begin van een zware week dus.

    Afgelopen nacht samen met nikita heel weinig geslapen ook zei mist haar grote zus verschrikkelijk wat moet zo'n meiske al veel meemaken met haar 12 jaar.

    Dat wil je juist je kids besparen maar dat heeft niet zo mogen zijn.

    Lieve mensen ik ga werken de afleiding in spreek jullie wel weer en bedankt voor jullie steun, juist jullie die zelf ook aan het rouwen en verwerken zijn lieve groet

  • gerda

    gerda-bruijn@wanadoo.nl

  • Sandra

    Hai Mixie, ja we hebben het al over deze dag gehad, wat we al zeiden wat is er toch met die 8 maart.

    Er zijn gewoon weinig woorden voor, weet het gewoon even niet.

    Meid heel veel sterkte en we horen

    lief Sandra

  • mixie

    Bedankt voor jullie lieve reacties ga vandaag met mn dochter opstap naar buiten de afleidinging is even onze manier om deze dage dortekomen.

    Mailen van mijn kant lukt helaas niet alleen als ik bv wat Ank deed eerst een mail van jullie krijg dan kan ik wel terugmailen.

    Jullie ook allemaal veel sterkte en San ook jij zal deze week weer herbeleven kost een hoop energie maar is ook weer een stukje rouwverwerking ja.

    Hoort er allemaalbij ja groetjes en tot schrijfs, May