Voor Derk

  • mixie

    Hallo Derk,

    Allereerst gecondoleert met het verlies van je lieve vrouw.

    En ik denk dat het een goed teken is dat je “ons”prikbord gevonden hebt.

    Ik lees meer dan ik schrijf momenteel maar ook dat helpt mij op weg.

    Hier kom je echte lotgenoten tegen en je reageert wanneer en op wie jij wil.

    Ik wilde je bedanken voor je mooie woorden als reactie op het stukje van Sandra je verwoorde precies zoals ik het voel waarom waarom waarom…….ooit zullen we het weten en krijgen we vast een heel mooi wandkleed…..

    Veel sterkte ook voor je dochters de mijne is 12 en ik ben heeeeeeeeeeeeel blij dat ik haar nog om mijheen heb om voor te zorgen ik kan wel zeggen dat dat mij op de been houd en een rede geeft om doortegaan met mijn leven dat eigenlijk zo ontwrigt is.

    Maar eigenlijk wilde ik je alleen maar welkom heten dus bij deze…… groetjes may

  • Sandra

    Hallo Derk, bedankt op het reageren van mijn stukje, volgens mij heeft iedereen gewoon die vragen, “waarom” “waarom” en zullen we daar ooit achter komen, ik denk het zelf niet. Bepaalde dingen gaan niet eerlijk in het leven maar zo is het maar net.

    Ik ben blij dat ik deze site heb gevonden en net wat May zegt je kan reageren op wie je wil en dat is juist het fijne hiervan.

    Derk jij ook heel veel sterkte.

    gr Sandra