gemis

  • zwaantje

    Hallo ik wil even mijn verhaal kwijt. Ik heb mijn vader 27 december 2005 verloren aan kanker hij is 59 geworden.Nu heb ik 10 februari 2007 mijn moeder ook verloren zeer plotseling zij heeft een longbloeding gehad oke ze had wel longemfyseem maar het ging zo goed met haar en ze was donderdags nog bij mij geweest en zaterdag avond belde mijn zus dat ze was overleden.Mijn moeder is maar 61 geworden. Op dit moment dring het nog niet tot mij door dat het echt gebeurd is omdat er nog heel veel geregeld moet en moest worden.Doordat dat mij ouders gescheiden waren had ik al geen ouderlijk huis meer en nu ben ik ze allebij kwijt en dat doet ongeloofelijk pijn.Overdag hou ik mij goed omdat ik ook nog 2 kinderen heb en ik niet wil dat zij mij iedere keer verdrietig zien en ik heb ook wel steun van mijn man maar toch ik ben zelf opeens niemand zijn kind meer en dat vond ik altijd zofijn als mijn moeder elke donderdag bij mij kwam dan kon ik nog even kind zijn ondanks dat ik 38 ben. Daarom is het zo mooi dat deze pagina er is dan kan je met lotgenoten erover hebben.

  • anke

    Lief Zwaantje,

    Gecondoleerd met het verlies van je beide ouders. Het is een heftige ervaring en het is herkenbaar je verdriet niet op elk moment te kunnen laten zien.

    Karin bloemen heeft een mooie pakkende songtekst. Deze heet geen kind meer.

    Ik wens je heel veel sterkte de komende periode.

    Liefs anke

  • zwaantje

    Anke bedankt voor je reactie.Op dit moment is het weer zaterdag het is nu 3 weken geleden dat mij moeder is overleden ik zegde tegen mijn man dat ik de zaterdag een moeilijke dag vindt omdat je er dan echt mee bezig bent. Volgende week zaterdag is mijn dochter jarig ik zie er tegen aan om die dag te vieren maar je moet ,dus gewoon verstand op nul zetten en je gevoel op nul omdat je die dag voor je dochter fijn wil maken en dan zie ik het wel weer.groetjes van Zwaan.

  • wilma

    Lieve zwaantje,

    Bij deze mijn medeleven met het verlies van je beide ouders…………………

    Voel je hier welkom en als je het kan blijf het hier van je afschrijven er is altijd wel iemand die reageert, die je steun geeft………………………….dat heb ik hier mogen ervaren, dus al je het kan blijf het hier van je afschrijven

    Liefs van mij wilma

  • petra

    lieve Zwaantje,

    Heel veel sterkte met je verlies, ik weet dat het zwaar is, ik ben 41 en heb ook geen ouders meer, je voelt je niemands kind meer, je bent ontheemd en je roots zijn je ontnomen, dat is heel moeilijk, en ik begrijp hoe je je voelt, ik wens je alle kracht en sterkte toe die je nodig zult hebben, welkom hier op het pb….hier kun je altijd je verhaal kwijt en zijn er mensen die je begrijpen en vind je warmte en steun. een dikke knuffel …. petra.