Zo onwerkellijk

  • sarjanny

    Lieve Sandra;

    Hierbij wil ik je mijn innige deelneming betuigen met het overlijden van je moeder. Je moeder , een grote vriendin voor je , iemand die je kon en aceepteerde zoals je was. De band die je had met je moeder was heel intens en door haar heengaan moet jij nu zoveel missen en dat is zo pijnlijk.

    Mijn lieve mam is overleden op 8 mei 2005 en haar gemis is nog steeds schrijnend. Ben ook net als jij ongeveer een maandje later hier op het pb gekomen en heb er zoveel steun gehad door alles van me af te schrijven.

    Op momenten dat ik ging twijfelen aan mezelf ….., of het allemaal wel normaal was wat ik dacht , voelde , niet voelde , deed , niet deed…….etc. schreef ik het hier neer en kreeg reacties van zoveel lieve mensen die wisten wat het was om te rouwen……….

    Voel je hier welkom meis , en ik hoop dat het je mag helpen op de weg ……een weg zonder je mam , maar met een enorme rijke schat aan hele dierbare herinneringen.

    heel veel sterkte en een lieve bemoedigende groet van mij;

    Sarjanny

  • Sandra

    Dank jullie wel allemaal die een reaktie hebben gegeven op mijn verhaal, de steun doet mij erg goed. Het verdriet en het gemis is er elke dag, maar 1 ding weet ik heel zeker ze blijft bij mij voor altijd diep in mijn hart.

    Veel liefs Sandra