moeilijk

  • esther

    Hallo

    Vandaag heeft mijn vader de kleding van mijn moeder uit de linnenkast gehaald.

    zij is nu 3 1/2 jaar geleden overleden.

    Hij heeft het niet weggegooid maar in de kast hangen nu de kleren van zijn vriendin.

    Ik heb het hier zo moeilijk mee ik heb naar hem toe niets laten blijken maar het huilen stond me nader dan het lachen.

    Ik weet dat mijn vader verder moet en dat gun ik hem ook alleen doet het nog zoveel pijn.Dit was weer zo'n moment waarvan ik niet weet hoe ik ermee om moet gaan.

    Veel liefs Esther

  • anke

    Lieve Esther,

    Ja dat zijn van die rottige momenten , hoe je er mee om moet gaan, gewoon toegeven aan dat verdriet.

    Hoe verschillend gaan mensen daar mee om he,

    mijn ouders overleden kort naar elkaar, mijn mams eerst , mijn vader had binnen een paar dagen alles van haar weggedaan, gelukkig zijn wij er ( zus en ik) op tijd bij geweest om alles nog te onderscheppen, want dat ging ons echt een beetje te snel.

    Sterkte met dit stukje.

    anke

  • Ingrid

    Ook wij zitten ertegenaan te hikken.Mijn vader is 6 feb. jl. overleden en mijn moeder is zwaar dement en woont sinds een goed half jaar in een verpleeghuis.

    Mijn vader (82 jr.) woonde nog altijd zelfstandig in zijn eigen woning.Het huis moet verkocht worden en we gaan van de week een begin maken met een planning van hoe we alles aan gaan pakken en ik zie daar erg tegenop.

    Ingrid

  • ada

    hallo esther ik denk dat je vader het ook wel moeilijk er mee heeft gehad ik heb een paar dagen geleden ook mijn man zijn kleren in dozen gedaan en op zolder gezet hij is nu ruim 3 jaar overleden en ja je moet verder maar het maakte veel emoties bij me los zijn kleren door me handen al die herrineringen doet pijn maar ja je moet wel verder he en zo kom je iedere keer weer een stapje verder al is dat niet altijd makkelijk hoor maar je doet wel dingen weg maar je dierbare herineringen draag je mee in je hart vegeet dat niet wens je veel sterkte groetjes ada