14 februari

  • Sander [rouwverwerking]

    Vanaf vandaag is het prikbord open. Zoals jullie zien zijn er geen oude berichten meer.

    Laat deze start een nieuw begin zijn om alle overledenen te gedenken in liefde en respect.

    Ook respect voor elkaar hoort daarbij, de sleutel die op de deur past naar de toekosmt kan alleen gebruikt worden als je dat samen doet. Samen lachen, samen gedenken, samen rouwen.

    http://www.wswheboces.org/sls/images/sunflowers/sunflower_in_kids_hands_web.jpg

  • patricia muller

    bedankt sander ,

    dat je het prikbord weer open hebt gegooit.

    ik schrijf niet vaak,maar ik kan echt niet zonder jullie.

    dikke kus patricia

  • Dinie

    Sander dank je wel

    sluit me helemaal aan bij je woorden.

    liefs Dinie.

  • Leo

    Hallo Sander, hartelijk dank voor het weer open stellen van het prikbord……veel lezers en prikkers zullen het erg waarderen….. veel kracht en sterkte aan iedereen, groeten Leo.

  • Silvia

    Bedankt Sander, ik schrijf of reageer niet vaak meer, maar lees het bijna alle dagen wel, heb veel steun aan het pb…

    Liefs Silvia

  • sarjanny

    Dank je wel Sander .

    Fijn dat het PB weer open is.

    Wat een “LIEF ”gebaar……….. op deze dag wil ik je toch even zeggen……….ook jij hebt een plekje in m'n hart. Mag wel hé……, zo niet…..dan heb ik het toch gewoon nu even gezegd !!!

    p.s. ik kan de ( ik denk dat het plaatjes zijn ..? ) niet bekijken er staat een keurig vierkantje , met wat tekentjes. Wat moet ik doen om ze te kunnen bekijken ?

    Lieve groet van mij;

    Sarjanny

  • Sunflower

    Lieve Sander,

    Wat een geweldig gebaar dat juist vandaag het prikbord weer open is!.

    Hoop dat dit weer de vertrouwde plek wordt voor een ieder van ons waarbij respect naar elkaar uiteraard voorop staat

    Liefs en een dikke valentijnsknuffel voor iedereen van Sunflower

  • antoinette

    ik vind het geweldig fijn dat je het p.b weer open heb gedaan ik lees iedere dag schrijf niet veel maar miste het wel heel erg de herkening dat je niet alleen bent met je verdriet en je het even kan delen met andere is heel fijn voor iedereen veel sterkte en een lieve groet van antoinette

  • Fem

    Lieve Sander,

    Bedankt dat je het pb weer geopend hebt. Een ontzettend mooi en lief gebaar op Valentijsdag.

    Precies wat je zegt; laat het een nieuw begin zijn!

    Liefs en een dikke kus,

    Femke

  • Wim

    Hallo Sander,

    Bedankt vor het her-openen, ik sluit me helemaal bij je wens aan. Groet, Wim.